Markkinointi 5 op -opintojaksolla opiskellaan markkinoinnin perusteita. Opintojaksolla perehdytään mm. asiakashyötyyn, kohderyhmiin, markkkinointikanvaviin sekä kansainväliseen markkinointiin. Opintojaksolla opitaan myös tekemään markkinointisuunnitelma ja -budjetti.
Sisältö:
- Markkinoinnin perusteet, asiakashyöty ja kohderyhmät, markkinointikanavat, -suunnitelma ja -budjetti
- Kansainvälinen markkinointi
Opintojakso kuuluu kulttuurituotannon AMK-tutkinnossa 2. vuosikurssin opintoihin. Katso opetussuunnitelmasta, miten opintojakso sijoittuu kulttuurituotannon koulutuksen tutkintorakenteeseen.
”Pidin siitä että piti kommentoida toisten töitä, sain myös itse monipuolisia palautteita ja ahaa-ideoita niiden pohjalta.”
”Parasta on ollut itsenäisen työskentelyn mahdollisuus ja hyvät opiskelumateriaalit ja aineistot.”
”Tällä kurssilla oli opettavaisia verkkoluentoja ja niitä oli juuri sopivassa määrin. Hyvä kurssikokonaisuus!”
”Markkinointisuunnitelman tekeminen työpaikalleni oli hyödyllinen ja onnistunut projekti.”
”Verkkoluennot olivat mielenkiintoisia ja hyvä kun niitä voi katsella jälkeenpäin oman aikataulun mukaan. Tehtävät oli yllättävän mukavia, vaikka alkuun näytti toivottoman suurelta projektilta muun opiskelun ohessa suoritettavaksi. Tästä kurssista jäi ihan hyvin käteen asioita.”